Chcąc uzyskać zaświadczenie należy złożyć wniosek, dołączając do niego dowód dokonanej opłaty (jeżeli zaświadczenie jest odpłatne).
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Gminy w Wojciechowicach, Referat Spraw Obywatelskich i Kadr
tel. 15 861 40 23 wew. 24
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1191);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.).
Termin załatwienia:
Na miejscu z chwilą zgłoszenia, a w sprawach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających do 7 dni.
Wymagane dokumenty:
– wniosek o wydanie zaświadczenia,
– dowód osobisty lub inny dokument tożsamości,
– pokwitowanie dokonanej opłaty.